Mad world

Det är låten som spelas här hemma just nu...;)

Heej :)

Iad vaknade jag fakitskt halv 11;) fast somnade vid ett så:)

Idag har hag baar hunnit med att splea Wii med Carro:P hehe Kl 3 ska familjen hem till våran kusin och fika :)

Ikväll ska vi hem till Schylanders :D Kommer bli kanon :D Anna-Maja skulle komma också :D och några som jag inte vet vilka det är;) Men det kommer nog ändå bli kanon :D Får inte ha mobilen med mg för en av de som kommer tål inte el...så mobilen blir hemma :( Säger GOTT NYTT ÅR till alla här och nu :D Hoppas erat 2011 har varigt kanon :D (mycket kanon i detta inlägg :P)

Nu ska jag göra mig iordning, kommer fota min Nyårsoutfit till er senare :D


Jag just nu:P Blä så man ser ut :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0