Spricker:P

Tjosan :)

Har jobbat idag och igår och haft massa för mig så har inte kunnat skrivit i helgen;)

Igår va det först frukost hos farmor då släkten kom, eller alla va typ borta så det va typ 9st som kom;)
sen körde Daniel mig till jobbet och jag stekte burgare i några timmar, sen kom Sara och Frida och hämtade mig och åkte hem och duschade och sedan kom Emmy, Linus, Hanna, Jesper hit för Sofi hde fixat middag, det va nice:)

Idag då va det upp kl 10 jobba kl 11, sen hem till mormor och morfar där även kusinerna va, så livat va det:)
Men vi ses inte så ofta så:) Magen sparck när jag gick till bilen påväg hem:P Har ätit liiite för mycket mat tror jag:P

Men nu är jag hemma och kollar på BB med Carro:) ska sitta här ett tag nu för min rygg är ganska mosad:/

Imorgon ska jag sooova!! Plugggggaaa!!! och inte så mycket mer, städa också för mamma och pappa kommer hem imorgon och då måste det vara snyggt hemma;) hehe:)

Ha en nice kväll alla :D



Ennu en bild på en blomma ;) hehe:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0