Tvilling

Hellu :)

Idag vaknade jag halv 11 och låg kvar i sängen till 12:) snart börjar skolan igen och då får man inte sova länge:(

Just nu sitter jag och kollar på tv och skriver på min redovisning till NP Svenskan. Ska redovisa om min relation till min tvilling, hur det är att vara tvillng och lite om forskning och grejer;) Man lär sig fan massa nytt som jag inte hade en aning om och ska försöka visa för alla andra hur det är att vara tvilling varje dag ;)

Idag blir det nog mest plugg, har 20 sid kvar i min bok som jag måste läsa och sedan svara på frågor om den...:P jävla plugg asså :P hehe, men ska inte klaga för det är inte ofta vi har läxor:)

Vädret är ju inte så roligt heller så det passar perfekt att sitta inne med en tekopp i handen, kolla på film och plugga ;) En ursäkt för att slippa gå ut:P haha:P

Ha det gött tills nästa gång jag skirver;)


Är vi verkligen så lika?;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0