Någon som vill åka till Täby på fredag?

Hej:) Har inte skrivit på några dagar nu men jobbar hela tiden känns det som...men behöver det, pengar och tänka på lite annat. Idag åkte vi rosella med familjen schylander och min egen familj:) Det va Nice:) köpte lite godis bara;) Nu är jag ledig tills på lördag så tänkte försöka hitta på något, imorgon är det träning men på fredag funderar jag och carro att åka till Täby, shoppa och bio. Men det verkar som vi får åka själva, ingen kan följa med:( kanske stannar hemma då...ingen som vill åka med två snygga tvillingar till Täby?:p inga vänner har vi så... Nu ska jag kolla på våra nya filmer och mumsa på godis:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0