Inget fota:(

Snön vräker ner så vill inte ge mig ut med kameran för då går den nog sönder :( Sitter istället framför tv,n, nyduschad och äter lunch, Banan och te :D haha Gött!! Kommer sitta här några timmar nu och bara chilla :)

Funderar på att måla om mina naglar, får se om jag orkar ;)

Skulle, eller tänkte, eller funderade på att åka ner och träna fotboll, men har ingen lust alls och känner inte alls för att spela fotboll just nu, och då tycker jag att jag inte ska behöva det, ingen ska säga till mig om jag ska spela eller inte. Det kommer säkert en dag då jag vill spela igen men den dagen är inte idag.


Bild från i sommras.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

du kan ju fota någonting innifrån då ;)

2012-02-04 @ 13:08:42
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0