Onyttig!

Sitter vid Sofis data och äter en Cupkake :O Hatar att vara onyttig mitt i veckan!! Men Sofi och carro Bakad igår så blev jätte sugen när Carro satt och åt en :O (åt även godis i skolan:O) Och imorgon så ska jag på öppet hus i skolan och då ska jag, Ida, carro och Adina följa med en lärare och köpa godis som alla ska får äta och då lär man trycka i sig några st där också:O Okej, får skärpa mig efter imorgon! Har sagt det typ 100000000 gånger men nu måste jag skärpa mig. varför träna när jag ändå bara äter onyttigt!?! Nej, nu ska jag göra iordning en kopp te och ta en kiwi och kolla på tv :) Ska kolla på Stockholms tunnelbanor kl 8 :) Och fortfarande så kan man inte ladda upp bilder!!! Blogg.se Fixa det genast!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0