Hej på er!

Heej :)

Har inte skrivit på ett tag nu... men har inte haft tid/lust (min vanliga ursäkt:P)

Men igår va jag trött och somnade runt 11 så gjorde inte så mycket. Mamma och pappa hade en  gäst som lärde mig och Carro skala räkor XD haha bläää, men det va gött till mackan :D hehe

Idag vakande jag halv 12 och typ en timme senare åka jag in med mamma, sofi och Carro och städae och hanldade. Sen hem och spelade lite Sims och nu har vi precis ätit middag :)

Ikväll blir det hemma med mamma och Carro. Veet inte vad vi ska hitta på:/ Har ont i huvudet så ska bara ta det lungt :)

Imorgon skulle vi ha åkt och kollat på Cup i hallsta men får se hur det blir...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0