Ingen LOST ikväll :(

Nu är vi hemma igen...Det va jobbigt idag eftersom jag har ont i hela kropen:O Knänner mig bara svag och tycker allt jag bär är jätte tungt:( och halsen blir inte bättre heller :( Får vila hela kvällen nu och kanske imorgon också...:(

Just nu sitter jag och Carro ute hos Sofi och kollar på tv. Vi ska sitta här några timmar nu medans pappa rear med bandet. Skulle ju ha åkt hem till Amanda men eftersom jag är typ sjuk (:P) så stannar vi hemma, vill ju inte smitta Amanda ;)

Nu ska jag drick massa Te och Ipren och sen bara vila heeela kvällen. Fick just veta en tråkig sak...LOST säsong 3 är hemma hos Sara så kan inte kolla på LOST ikväll:(((((((


Bild från i sommras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0