Roliga historier

-Jag låter alltid några lampor vara tända under natten för tjuvarna.
- Det är ju slöseri med elektriciteten. De brukar väl alltid ha med sig ficklampor?


- Vad heter du lille vän?
- Tom.
- Är det efter pappa?
- Nej, efter hans plånbok.


- Vad skulle du göra om du spelade piano som jag?
- Ta kontakt med en pianolärare och ta lektioner.


- Olle, kan du nämna en stad i Italien?
- Gärna fröken, vilken?


- Det var en rolig liten båt!
- Ja, jag tror den driver med oss!


Allan kunde inte hitta E6:an så han körde E3:an två gånger istället.


- Pappa, kan du knyta mina skor?
- Kan inte mamma göra det?
- Nej, du har mycket bättre knytnävar.


HAHA, Har man tråkigt  så letar man runt på google ganska patetiska "roliga" historier :P så blir man lite galdare :P

Kommentarer
Postat av: helena

nu har jag lagt till dig på bloglovin. Säg till när du lagt till min blogg :) Kram

2012-01-08 @ 08:21:22
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0