Täby igen...

Ja nu är vi hemma igen :) Vi lanerade att åka till Uppsala men hanade i Täby...? Ja¨, så kan det gå:P hehe, nej men mamma hörde om en olycka vid Arningen och ringde till sofi för hon och sara hade åkt till Täy imore och tiden och allt stämde så det skulle kunna ha varigt Sofi som hade krockat. Mamma ringde som en galning, men Sofi svarade inte :O Men sen efter typ 100 försöket så svarade hon. Hon hade glömt Mobilen i bilen och Sara hade nytt nummer så därför svarade dem inte :P hehe så vi hamnade i Täby istället:D Men fick med mig lite saker hem igen :D


Fiina jackan som jag ville ha, Fick den av Mamma :D<3


Ny plånbok som jag tänkt köpa Jäääätte länge fast inte blivit av :P


Nu ska jag göra mig av med denna blääiga bussficka som jag använt i flera år :P


Har haft alla dessa busskort + betalkort och massa andra kort i den där bussfickan:O Ganska sjukt att det fått plats :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0