Lång dag imorgon...

Godnatt tänkte jag säga nu. Imorgon blir en lång dag. Först jobba 11.15-15.30 sedan vänta på att Emmy ska komma till jobbet och carro slutar, vi ska äta lite och sedan åka iväg till första träningen efter uppehållet:) har egentligen inte saknat det så mycket...blir bara ennu en sak att tänka på, hinna med träningarna, matcher, jobbet och ändå försöka vila lite också...skulle vara skönt att inte ha fotbollen egentligen...men tror det bara får bli den här säsongen sedan kommer jag nog inte palla mera:/ Jag tycker det är roligare att jobba, och viktigare också, så fotbollen kommer jag lägga på hyllan efter denna säsong... Men godnatt nu:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0