Trött

Hej! Idag va det mycket att göra och jag är ghanska trött på att bara göra Big Mac och vanliga burgare, gör det varje dag! Men det kommer nog ändra sig snart:) Har varigt hos kusinen efter jobbet, fikat och lekt med hennes ena son:) jag gillar inte barn så mycket men han är ju för söt så man dör:) Nu kollar jag på tv med carro, äter popcorn och dipp! Mumma!!:) Ja, imorgon blir det jobb igen. Hoppas på en annan station då! Men sedan är jag ledig hela helgen:) ska bli skönt som fan! Är skit trött efter alla dagars jobb, är inte van att jobba såhär mycket, och jag ska snart ha en vecka till såhär, fast bara kvällspass och då är det lite lugnare:) Nej men nu ska jag fortsätta kolla och sedan blir det film i stugan och sedan sova:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0