Heej

Kan fortfarade inte blogga med appen och jag använder aldrig datan längre typ. Så därfr skriver jag inte så mycket.
 
Emmy sov här igår, fett med skoj, fotade, kollade fotboll, film och snackade massa, vi har inte träffats på jätte länge så det va kul :)
Emmy och jag va nyss i Norrtälje och åt Wrap, så jävla goda, ni måste testa grillad kyckling wrap, dör så god!! Sedan gick vi runt stan för haa försöka hitta jordgubbar, men det fanns det ju inte:( vi gick till den "nya" parken och satt där en stund :)
 
men nu är jag hemma igen, Carro jobbar och föräldrarna är inte hemma, så ligger här i min ensamhet och lyssnar på skit dålig musik, Kul liv!
 
Nej men får väl ta en gamal kaka ur frysen och fika med mig själv och katten kanske vill göra mig sällskap:P
 
ha det gött tills vi hör igen :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0