Match

Hejsan :)

Började dagen hos farmot, krattade jord..? men det va faktiskt inte så tråkigt, hela släkten va där, eller dem närmaste på pappas sida:P
Efter det så bar det av till väddö för att spela min första match med nya laget;) kändes faktiskt ganska bra, himla skönt gäng är det :D Om jag får säga det själv så blev jag ganska nöjd med vad jag presterade på matchen, visst failade jag några gånger men vem gör inte det liksom:) fick beröm också, så det kändes fett bra:D
Det tråkiga va ju då att vi förlorade med 4-0 men Rimbo är ett bra lag så. Men tyckte vi spelade bra ändå :D

när jag kom hem åt jag lite, fikade med famljen och kusinen som va här och sedan gick jag ut och fotade:D bilder kommer i nästa inlägg :D

Smakprov kan ni få här;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0