roligt roligt...

Har du pojkvän/flickvän? nej
Har du haft pojkvän/flickvän 2012? nej
Har du hånglat med någon 2012? rolig att behöva skriva nej på alla frågor:P
Har du kramat någon 2012? ja
Har du hatat någon 2012? tror inte det, inte än iallafall
Har du sagt "jag älskar dig" till någon 2012? ja...till katten
Är du kär nu? who knows...
I vem? : ...inte jag iallafall

Kan du vissla? är fan bäst på det :D
Äger du en mascara? Eh..ja
Äger du mer än 5 olika foundation/puder produkter? tror faktiskt att jag gör det
Är du emo? nopp
Är du brat? nopp
Gillar du vältränade killar? ja, vrf inte
Gillar du tjejer? som kompisar ja
Är du bisexuell? nej, tror jag inte iallafall:P
Har du nångång tyckt om någon i din ålder? ja
Är du brunett? japp
Är du blond? jag va ju brunett
Har du haft svart hår/har du just nu? bara underhåret

Helt Seriöst
Vad har du på dig för underkläder: bh och trosa
Hur gammal har ditt äldsta hångel varit? Bajs...kände bara för att skriva det
När hade du sex senast? ...


Senaste
Vem fick du sms av senast? Jimmy
Vem skickade du sms till senast? Jimmy
Vem ringde dig senast? Mamma
Vem pussade du senast? Zimba xD
Vem kramade du senast ? Zimba...:P
Vad drack du senast? Te!

Är du allergisk mot någoting? nepp, får bara lite klåda i halsen av apelsinsaft:P

Vad är ditt mobil nummer? till dem som känner för att höra av sig, 0700...hm, har glömt dem andra siffrorna:P

Vad ska du göra ikväll? bara chilla framför tvn
Har du några syskon? tvillingsyster och storasyster
Hur mycket pengar har du på din mobil? har abonemang


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0