Heej

Heej :)

Sitter i köket och chillar i mjukiskläderna :D

Slutade skolan halv 3 idag och då drog jag och Carro och hämtade våra moppa som varigt inne ett tag nu och köre hem dem, men troror ni min moppe klarade sig hem eller!?! Nej, den stannade typ 1 km hemifrån så fick ställa den hos en vi känner så köre hon mig hem. Glad man blev då liksom!!

Men nu är vi iallfalla hemma och gör inte mycket, åt nyss och ska nu be Carro göra iordning te till mig :D hehe;)

Ikväll blir det tv från 19.30-23.00:D

ska slänga mig in i duschen typ nu också;)


Har bara massa sommarbilder att visa er nu förtiden;) Men, längatar till sommaren och tycker jag får sommarkänslan när jag ser dem ;) hehe:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0