Tråkigt som jag har det...

Kör jag en sådan här lista:)

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: trött
Favoritgodis: choklad
Är det nåt du absolut inte äter: lättare att skriva något jag äter...
Kläder just nu: Jeans, strumpor, linne och pippitröja
Musik just nu: Mello 2012 spelas just nu :P
Vad sa du senast: "Jag har tråkgt" 
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Hm...Ingen aning:P 
Sommarplaner: Jobba, sola, bada och vara med alla underbara<3
Fisk eller badkruka: Har varig fisk men nu är jag nog både och;)
Saft eller alkohol: Saft hela dagen och hela natten :D
Hur många kuddar sover du med: 4
Favoritväder: Soligt och lite mulet
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Mobilen, Kortlek och nallebjörnen :P 
Spelar du nåt instrument: Kan pyttelite gittar;)
Morgon- eller nattmänniska: är en riktig nattuggla. fy för tidiga mornar innan kl 11
Sparare eller slösare: Slösare:P
Bästa film: Allt för min syster eller LOST :P
Tror på liv på andra planeter: någonstanns jao
Har du några homosexuella vänner: tror inte det;)
Tror du på mirakel: ja
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: ja:)
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Kanske inte mot alla hela tiden...
 Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: max 2
Bio eller promenad: Eftersom jag har blivit ganska lat så skulle jag välja bio:P
Är du kittlig: Nej 
Snarkar du? Tror inte det :P
Stjärntecken? oxe
Rädd för insekter? Ja! Fy, hatar dem!
Äckligaste insekten: mygg
Största svaghet: vet inte...
Det här är jag bra på: spela fotboll ;)hehe(Saknar det lite) Få folk att skratta:P (Om det är med mig eller åt mig vet jag inte:P)
Bästa bok? Läser inte så mycket böcker, så har ingen favvo
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Flyga :P hehe
Vad vill du jobba som? Fotograf eller bakom film
Pizza eller hamburgare? Pizza
Skriver du dagbok? nej
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Jag ska tatuera mig, vet inte vad bara :P
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Mitt rum är nästan aldrig städat:P
Gungar du på stolen? haha, ja:P
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Nej
Vilken hand håller du gaffeln i ? Höger
Är du rädd för blod? ja!
Saltar du på maten? bara på fisk:P
Gillar du att sjunga? Ja, men rösten kanske inte är den bästa :P
Anser du att du är stark? Beror på vem man jämför med;)
Brukar du sola? Gillar inte att ligga still och sola så det blir inte så mycket färg på min kropp:P
Vad gör du om du får hicka? Hickar tills den försvinner
Röker du? NEJ
Snusar du? NEJ
Använder du knark? NEJ
Kaffe, te eller inget? TEE! Te in my<3
Har du en besatthet: Räknas det att köpa massa smycken heeellaa tiden :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0