Tränat!!!

Heeej:D

Sitter i köket och babblar med syrrorna samtidigt som jag äter pannakor till middag :D

gick upp 6 imorse och åkte in till Norrtälje med Sara, Sofi och Carro där vi mötte upp Ida och tog oss ner till gymmet och spinnade;) Fan va nöjd man blev där liksom. Träna innan skolan hade man aldrig trott om mig för typ...en vecka sedan:P

Tränade även igår,  boot camp och det va inte att leka med:O Fyfan! snacka död eferåt!
Men nu känns det bra att jag tagit mig igenom dem passen:D

Ikväll blir det chill :D (som de flesta aandra kvällar :P) Bara tv,n med en STOOORR kopp te och fruktsallad :D, det gör min kväll alltså :D heheh;)


Fiiin blomma:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0