TV

Tjosan :)

Sitter vid köksboret med Carro och Chillar :)

Skulle sluta kl 2 idag men jag, Ida och Carro gick kvart över ett, hade inte så mycket att göra i skolan så;)

Vill ha sommar nu och ta fina sommarbilder!!!!!

Och sen tycker jag att alla jag spelar med på Wordfeud ska lägga för har jätte tråkigt!!!:P

Ikväll blir det Halv 8 hos mig, Sveriges värsta bilförare, Biggest Loser Sverige och sen BB :D, kan säkert klämma in några avsnitt av The hills också :D
ja, jag är tv beroende, älskar att kolla på film och följa alla serier som alla andra verkar tycka är helt värdelösa :P

Men eftersom min syster är likadan så har vi alltid lika roligt när vi skriker till dem på tv-rutan ad de borde göra och inte göra XD haha :P

Ha det gött sålänge :)


Bjuder på en härlig sommarbild :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0