Bättre idag

Hej!
Vill skriva av mig lite.
Dagen har varigt mycket bättre än igår, den tänker jag bara glömma. Ni vill inte veta i detaljer hur gårdagen va så jag skiter i och berättar här.

Idag har släkten varigt här, har skrattat, ätit massa kakor, fått fett fina presenter och bara fått glömma gårdagen helt:)

Just nu mår jag mycket bättre, blev inte exakt som jag hade lite planerat men jag kände att jag behövde vara hemma idag.

Det är en person som vet hur man gör mig glad just nu. Blir alltid glad när jag pratar med dig<3
Ja, säg vad ni vill.

Är ledig från skolan imorgon också. Ska sova jätte länge, vila hela dan, sola lite kanske och sedan blir det jobba. Det är min morgondag det. Ska kolla igenom matteboken till np på tisdag också.

Nu ska jag fortsätta kolla på bb och sedan fråga Olle och efter det blir det film:)

Godnatt från mig.
Ni kanske förstår varför jag inte skrivit idag, men hoppas ni överlevt ändå:p

Ha en bra kväll alla:D
ingen bild idag, har ingen och känner inte för att visa någon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0