Mhh...

Heej :)

Gha! helt död i kroppen och huvudvärekn tar kål på mig!

Har jobbat idag och det va jätte mycket att göra, alla skriver, maskinerna piper och man springer runt hela tiden!
Men eftersom jag tycker det är kul ändå så tänker jag inte klaga så mycket;) Det är bara efteråt som är värst, men men, jag överlever ;)

Ska sätta på en film och bara vila hela kvällen nu! inte röra mig en meter;) Imorgon är det skolan igen, fast vi går bara i tre dagar:D och sedan är vi lediga, och jag är ledig från jobbet då så vi är några stycken som ska hitta på något :D och även så fyller jag och Carro år :D Fett rolig helg kommer jag få :D

Ni får en bild jag tog för inte så länge sedan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0