Ojoj

Heej :)

Ojoj! har inte kikat in här på ett tag nu, måste berätta att jag lever, vet att många är oroliga men nu vet ni att jag är i livet :D

Jobbade somsagt igår ikväll, va fett chill, typ inga ville äta igår;) Ska även jobba imorgon efter skolan till 21.30...snacka trött på onsdag :O Men men, jag biter ihop och klagar inte :D eftersom det är fett kul att jobba :)

Idag då. Jo, bara skoln, fotat till vårat memory som vi ska göra :D haha, fick fett fina bilder :D ska försöka visa er några ;) de ligger på skolkamera och de har fett konstiga minneskort men ska nog fixa dem sen ;)

Ha en kanon kväll som jag ska ha:D BB och massa skrivande med underbara människor :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0