Lista :)

Vem är i rummet med dig?

- Bara Caroline, jag och Zimba

Vem fick du ditt senaste sms av?

-Det va inte ett så trevligt sms, det stod bara Ok. Det värsta ordet jag vet! Jävligt otrevligt.

Vem tänker du på nu?

-

Vem pratade du senast i telefon med?

- Måste vara mamma i helgen. Pratar aldrig i telefon, smsar bara :P Liiite coolare;)

  

Vem önskar du var med dig nu?

- Kissen, han ligger 1m  bort, tycker han ska mysa med mig istället;)

Vem är din favoritsläkting?

-Får nog svara Caroline på den. Umgås inte så ofta med min släkt. Måste fan börja göra det:)Kanske har en skit rolig släkt :D

Var är din mobiltelefon?

- Alltid vid min sida :D


Var fick du tag på tröjan du har på dig?

-Köpte den på H&M för ett tag sedan för hundralappen :D fett nöjd :D

image description
Tröjan jag har på mig

Var åkte du senast bil?

- Hem från skolan...roligt!

 Vad är det bästa med våren?

- Glass, sol, fota...orkar inte räkna upp allt underbart med våren;) fast fylla år får jag inte glömma :D

  

 

Vad åt du senast?

- TÅRTA! och popcorn :D

 

Vad drack du senast?

- MUU! Mjölk :D

Vad är den närmaste saken som är blå?

- Duken på bordet

Vad är det för färg på dina byxor?

- marinblåa mjukisar :D

 

Vad är din favorit färg?

- svart, turkos och röd

 
Slänger in lite random bilder så det inte bara blir text;)

 

Vilken film såg du senast?

- Hipp Hipp Hora. Den suger!!

Har du någonsin hånglat i skogen?

- Fast jag bor i skogen har jag faktiskt aldrig gjort det;)

 

Har du någonsin sovit naken?

- Som bebis, eller hade väl blöja då men:P Nä, har alltid mina älskade byxor på mig :)


Har du någonsin hoppat i en bil med folk du just har träffat?

- Tror det hänt någon gång, men jag lever fortfarande så det måste varigt snälla människor :D

 

Har du någonsin smugit ur ditt hus?

- Haha, inte vad jag vet:P någon gång kanske när jag varigt arg och bara kände för att sticka.


Som avslutning bjuder jag på en live-bild :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0